صبا سنجش پند
عضو گروه صنعتی پند

باسکول نیسان کش

۷۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان

ویژگی‌ها:

  • جنس صفحه از فلز
  • ظرفیت ۷ تن، ۱۰ تن و سفارشی
  • نیسان کش به طول ۴ متر و عرض ۲.۴ متر
  • ۴ عدد لودسل ۲ تن زمیک یاkeli دارای گواهی oiml و ضمانت
  • تیر آهن اصلی IPE20
  • تیر آهن فرعی IPE14
  • ورق ۶ میلی متر
  • نمایشگر KELI یا A12
  • درصورت درخواست نمایشگر پرینتردار مبلغ ۵ میلیون افزوده می‌گردد
none
ثبت سفارش
دانلود کاتالوگ

دانلود کاتالوگ باسکول نیسان کش

دانلود گواهینامه

دانلود گواهینامه باسکول نیسان کش

گارانتی معتبر

خرید مطمئن

پشتیبانی محصول

نصب و راه‌اندازی

ویژگی‌ها

توضیحات تکمیلی

ظرفیت

,

تعداد لودسل

4

ابعاد باسکول (متر)

4×2.4

توضیحات محصول

توزین نیسان، خاور و کامیونت

باسکول نیسان کش مختص توزین بار نیسان و یا وانت‌های باری است، نام این باسکول هم بر همین اساس نیسان کش انتخاب شده است. ظرفیت توزین باسکول نیسان کش 7 تن تا ۱۰ تن بوده و به همین دلیل در کارخانجات نیمه صنعتی و کارگاه های تولیدی که ظرفیت خرید مواد اولیه و تولید اجناس آنها فراتر از ۱۰ تن نمی­باشد کاربرد دارد.  

ویژگی‌های باسکول ۷ تنی

باسکول نیسان کش مختص توزین بار نیسان و یا وانت‌های باری است، نام این باسکول هم بر همین اساس نیسان کش انتخاب شده است. ظرفیت توزین باسکول نیسان کش ۷ تن تا ۱۰ تن بوده و به همین دلیل در کارخانجات نیمه صنعتی و کارگاه های تولیدی که ظرفیت خرید مواد اولیه و تولید اجناس آنها فراتر از ۱۰ تن نمی­باشد کاربرد دارد.  

این باسکول مختص توزین بار نیسان است، نام این باسکول هم بر همین اساس نیسان کش انتخاب شده است. ظرفیت توزین باسکول نیسان کش ۷ تن بوده و به همین دلیل در کارخانجات نیمه صنعتی و کارگاه های تولیدی که ظرفیت خرید مواد اولیه و تولید آنها فراتر از ۷ تن نمی‌باشد کاربرد دارد. جالب است که بدانید در این مجموعه ها نام این محصول را «باسکول ۷ تنی» می‌نامند.
پس دقت داشته باشید که باسکول نیسان کش، نیسان کش، باسکول ۷ تنی و حتی باسکول ۱۰ تنی همگی یک محصول هستند که برای توزین نیسان کاربرد دارند.

ابعاد باسکول نیسان کش

ابعاد باسکول نیسان کش متناسب با اندازه وسیله نقلیه نیسان طراحی شده و برای وسایل نقلیه دیگر نمی‌توان از این باسکول استفاده کرد. طول باسکول ۴ متر و عرض آن هم ۲.۲۰ متر است. باسکول نیسان کش تنها به صورت فلزی تولید می‌شود و با توجه به تناژی که توزین می‌کند صرف هزینه و زمان برای تولید صفحات باسکول بتن/فلزی امری غیرضروری است.
مقاومت مورد نیاز برای جلوگیری از تغییر شکل صفحه باسکول به دلیل بار وارده بر آن با صفحه فلزی هم تامین می‌شود و نیازی به استفاده از بتن برای افزایش مقاومت صفحه باسکول نیست. البته به این نکته توجه داشته باشید که برخی از این باسکول ها با اضافه شدن لودسل توان توزین تا ۱۰ تن را هم دارند.

باسکول نیسان کش

شمایل نیسان کش

نصب نیسان کش

نصب باسکول نیسان کش از پیچیدگی بالایی برخوردار نیست و نیازی به صرف زمان بالایی ندارد. به دلیل فلزی بودن این باسکول، گودبرداری و فونداسیون سازی نیاز ندارد و به محض نسب قابل استفاده است. نتیجه این امر کاهش هزینه و زمان نصب باسکول نیسان کش است.
این باسکول به صورت همسطح و برجسته قابل نصب است، اما فراموش نکنید که نصب همسطح و برجسته باسکول به کاربرد آن و محل نصب دارد. در صرف هزینه به دلیل عدم نیاز به گودبرداری و ساخت فونداسیون نصب باسکول نیسان کش به صورت همسطح و برجسته خیلی تفاوتی باهم ندارند.

نصب باسکول ۱۰ تنی

در برخی صنایع و بازارها باسکول نیسان کش را به عنوان باسکول ۱۰ تنی یا باسکول وانت کش و یا حتی باسکول ۱۰ تنی هم می‌شناسند اما خوب خیلی تفاوتی در اصل ماجرا ندارند و تنها نامگذاری های متفاوت این محصول صنعتی است. نصب باسکول ۱۰ تنی نیز همانند سایر باسکولهای این دسته انجام میشود و پیچیدگی جدیدی ندارد.

باسکول نیسان کش دست دوم

این محصول در بازار به صورت دست دوم هم خرید و فروش می‌شود. گاهی کسب و کار ها به دلایل مختلفی تغییر شغل می‌دهند، یکی از ابزارهایی که می‌توان به عنوان سرمایه به آن نگاه کرد باسکول ۷ تنی است.
این باسکول‌ها به دلیل مقاومت و طول عمر بالای فولاد می‌توانند برای مدت طولانی در یک سایت یا چند سایت به کار گرفته شوند. از طرفی لودسل‌ها طول عمر بالایی دارند و می‌توانند برای مدت زیادی کار کنند.
قیمت این باسکول‌ها بسته به عمر کارکرد باسکول تعیین می‌شود. البته که میزان سلامت فولاد به کار برده شده در صفحه باسکول و کیفیت توزین لودسل‌ها هم تعیین کننده قیمت است.

لوگو صبا سنجش پند

چرا صبا سنج پند؟

اصالت کالا
صبا سنجش پند بواسطه نمایندگی‌های خود تنها محصولات اوریجینال و با کیفیت عرضه می‌نماید.
تولیدکننده باسابقه
صبا سنجش پند با سابقه بیش از ۲۰ سال فعالیت در صنعت توزین ایران
خدمات پس از فروش
فروش آغاز همکاری طولانی مدت ما با شرکای تجاری خود می‌باشد.

قیمت باسکول نیسان کش

تعیین قیمت این باسکول به قیمت فولاد و آهن وابسته است، چرا صفحه آن تمام فلز است و با تغییر قیمت آهن، تغییر می‌کند. برند لودسل دیجیتال به کار برده شده در تولید این باسکول هم بر قیمت ان تاثیرگذار است. اصولا برندهای اروپایی در مقایسه با برندهای چینی قیمت بالاتری دارند.
تفاوت قابلیت‌های نمایشگر (اندیکاتور) یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت باسکول نیسان کش است. هرچه قابلیت‌های برنامه نویسی و اتصال نمایشگر به دیگر تجهیزات خارجی بیشتر باشد، قیمت نهایی باسکول افزایش خواهد داشت.


قیمت باسکول ۱۰ تنی

اگر باسکول نیسان کش با حداکثر ظرفیت توزین ۱۰ تن بخواهید، قاعدتا هزینه نهایی آن به دلیل استفاده از لودسل اضافه بیشتر خواهد شد. اندازه صفحه باسکول به دلیل عدم تغییر اندازه نیسان، تغییری نخواهد کرد. اما وقتی که ظرفیت توزین را تا ۱۰ تن افزایش می‌دهیم، بایستی یک لودسل اضافه به باسکول اضافه شود. اضافه شدن این لودسل باعث افزایش قیمت نهایی باسکول ۱۰ تنی می‌شود.

خرید باسکول نیسان کش

جهت خرید باسکول نیسان کش تنها کافیست با کارشناسان صبا سنجش پند تماس بگیرید تا علاوه بر دریافت مشاوره رایگان، در کمترین زمان محصول خود را خریداری و دریافت کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “باسکول نیسان کش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید در ۱۰ ثانیه