صبا سنجش پند
عضو گروه صنعتی پند

نرم افزار باسکول

نرم افزار باسکول جاده ای و ماژول پیامک

نرم افزار باسکول ابزاری است که تمامی فعالیت‌های صورت گرفته با باسکول را در یک بستر برنامه ریزی شده هماهنگ سازی می‌کند و اطلاعات کلی را برای دپارتمان‌های مختلف سازماندهی و ارسال می‌کند.
دپارتمان های مختلف یک کسب و کار از قبیل انبارداری، فروش، حسابداری و … برای برنامه ریزی و بودجه بندی خود نیازمند دریافت بخشی از اطلاعات ثبت شده توسط باسکول هستند، نرم افزار باسکول تمامی این اطلاعات را با توجه به نیاز هر دپارتمان دسته بندی می‌کند و در اختیار آنها قرار می‌دهد.

چرا نرم افزار باسکول؟

نرم افزارها قابلیت اختصاص سازی دارند و به اپراتور باسکول این امکان را می‌دهد که در قالب درخواستی هر دپارتمان اطلاعات را ثبت و برای آنها ارسال کند.
نرم افزار باسکول به کامپیوتر و نمایشگر توزین وصل می‌شود و اطلاعات را از نمایشگر دریافت و در کامپیوتر طبقه بندی می‌کند.
اصولا شرکت‌های نرم افزاری بر اساس نیاز صنعت توزین یا در قالب همکاری با یک تولید کننده باسکول نرم افزار را طراحی و پیاده سازی می‌کنند. این نرم افزار بسته به درخواست کارفرمایان مختلف ممکن است محیط گرافیکی و قابلیت‌های متنوعی داشته باشد، مثلا ممکن است یک شرکت تولید کننده باسکول اقدام به طراحی نرم افزار باسکول بر اساس صنایع مختلف کند.

نرم افزار باسکول جاده ای

نرم افزار باسکول جاده ای با هدف تسهیل جمع آوری و سازماندهی اطلاعات باسکول جاده ای طراحی می‌شود. هدف اصلی استفاده از این نرم افزار ثبت جزئیاتی از قبیل روز و ساعت توزین، حجم و تعداد دفعات توزین، ثبت اطلاعات وسیله نقلیه توزین شده و … است.
استفاده از این نرم افزار با هدف نظارت موثر بر باسکول از طریق ارسال اطلاعات از طریق اس ام اس ، شبکه های اجتماعی و ایمیل برای مدیران مربوطه است. با این امکان، مدیران حتی در زمانی که در مجموعه حضور ندارند در جریان عملکرد باسکول قرار می‌گیرند.
همچنین نرم افزارها سرعت صدور قبض و دریافت گزارش را به صورت لحظه ای امکان پذیر می‌کنند. این قابلیت با کاهش دخالت اپراتور و افزایش اتوماسیون سازی فرآیندهای دخیل در توزین باعث افزایش بهره‌وری می‌شود.

برنامه باسکول

تقریبا تمامی صنایع با هدف یکپارچه سازی اطلاعات و افزایش سرعت کارکرد باسکول از برنامه باسکول استفاده میٰ‌کنند. هرگونه مشکلی که در حین انجام عملیات توزین رخ دهد، از جمله عدم صدور رسید، خراب بودن پرینتر و …. توسط نرم افزار رفع و رجوع می‌شود، چرا که تمامی اطلاعات را با ذکر جزئیات در خود ذخیره می‌کند و امکان رجوع به آنها را در هر زمانی فراهم می‌سازد.

نرم افزار باسکول

نرم افزار توزین

نرم افزار توزین یکی از کارآمدترین سیستم‌هایی است که صاحبان کسب و کاری که با توزین درگیر هستند از آن استفاده می‌کنند. تقریبا تمامی نرم افزارهای موجود به منظور کمک به توزین طراحی می‌شوند اما خوب تفاوت هایی در طراحی و قابلیت‌‌ها دارند اما استفاده از آنها کاملا توجیه پذیر است.
مثلا ارسال خودکار قبض توزین به ورودی سیستم انبار از جمله ویژگی هایی است که نرم افزار توزین را برای یک کسب و کار بزرگ توجیه پذیر می‌کند. قابلیت اتصال به سیستم مدار بسته و عکاسی از هر بار توزین از جمله دیگر ویژگی‌هایی است که کنترل پذیری سیستم را برای مدیران افزایش می‌دهد.
صدور اتومات قبض باسکول با اتصال نرم افزار توزین به پرینتر و نمایشگر یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این نرم افزار است که نیاز به اپراتور را در مواقع اضطراری برطرف می‌کند.

دانلود نرم افزار باسکول

نرم افزارهای باسکول به صورت رایگان و پولی قابل استفاده هستند. دانلود نرم افزار باسکول که به صورت رایگان توسط برخی تولیدکنندگان باسکول در بستر آنلاین ارائه می‌شود بهترین گزینه تست آزمایشی نرم افزار باسکول است. قابلیت‌های این نرم افزار در مقایسه با نسخه پولی کمتر است و تنها ابتدایی‌ترین عملیات را ارائه می‌دهد. برخی از این امکانات عبارتند از:

  • قابلیت ثبت اطلاعات شرکت‌ها، مشتری‌ها و کالا در حافظه آن
  • قابلیت ثبت انحراف از استاندارد توزین
  • قابلیت ثبت واحد و وزن آن
  • قابلیت طراحی نسخه چاپی قبض باسکول
  • قابلیت دریافت گزارشات به صورت اکسل


موارد ذکر شده در بالا ابتدایی‌ترین قابلیت‌های نرم افزار باسکول است. اگر شما می‌خواهید این نرم افزار را برای کسب و کار خود اختصاصی سازی کنید بهتر است از نسخه پولی که دارای قابلیت‌‌های بسیار زیادی است استفاده کنید. جهت اطلاع از این قابلیت ها با ما تماس بگیرید تا یکبار به صورت تخصصی نرم افزارهای مختلف را برای شما توضیح دهیم که خریدی متناسب با نیاز خود انجام دهید.

لوگو صبا سنجش پند

چرا صبا سنج پند؟

اصالت کالا
صبا سنجش پند بواسطه نمایندگی‌های خود تنها محصولات اوریجینال و با کیفیت عرضه می‌نماید.
تولیدکننده باسابقه
صبا سنجش پند با سابقه بیش از ۲۰ سال فعالیت در صنعت توزین ایران
خدمات پس از فروش
فروش آغاز همکاری طولانی مدت ما با شرکای تجاری خود می‌باشد.

قبض باسکول

در نرم افزار باسکول با توجه به نوع فعالیت و محصولات کارخانه صنعتی ، می توان فرم قبض باسکول مرتبط را طراحی و چاپ کرد. نمونه قبض باسکول با توجه به عملکرد تولید و حمل کالا از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. ولی یک سری از اطلاعات در فرم قبض باسکول عمومی می باشد. از اجزای قبض باسکول در دانلود نرم افزار باسکول می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • تاریخ و ساعت
  • شماره فاکتور
  • نوع خودرو و شماره پلاک خودرو
  • مشخصات راننده
  • نام و وزن محصول
  • نام مشتری و آدرس گیرنده محصول

حسابداری باسکول و توزین

حسابداری باسکول و توزین یکی از بزرگترین کمک‌های است که برنامه باسکول به حسابداری کسب و کار ها می‌کند. ارتباط این نرم افزار با سیستم حسابداری کل و تسهیل فرآیندهای در حال انجام در سیستم حسابداری به شدت برای تمامی صنایع امری تاثیرگذار است. این برنامه به صورت آنلاین با سیستم حسابداری مجموعه ارتباط برقرار می‌کند و کمک می‌کند حسابداران از ورود اطلاعات ثبت شده باسکول به صورت دستی پرهیز کنند. حتی برخی مواقع شما می‌توانید مجموع عملیات رخ داده شده در سیستم توزین را از نرم افزار دریافت کنید و آن را در دیگر محاسبات خود استفاده کنید، بدون اینکه نیازی باشد به تمامی جزئیات دسترسی داشته باشید.

نرم افزار باسکول برای کامپیوتر

باسکول ابزاری است که به تنهایی فقط وزن محموله‌ها را اندازه گیری می‌کند، اما به کار گیری آن با نرم افزار باسکول برای کامپیوتر کاملا متفاوت است.
شما با استفاده از نرم افزار باسکول برای کامپیوتر یک سیستم یکپارچه با قابلیت‌های سازماندهی اطلاعات در قالب های مختلف به کسب و کار خود اضافه می‌کنید که تاثیر آن در مجموعه شما غیر قابل باور است.
امکان ذخیره اطلاعات هزاران خریدار، فروشنده و تولید کننده صنعتی در بستر یک نرم افزار به شما کمک می‌کند تصمیمات مهمی برای کسب و کار خود بگیرید.

خرید نرم افزار باسکول

ما در شرکت صبا سنجش پند راهکارهای متنوع متناسب با نیاز شما ارائه می‌دهیم. جهت دریافت مشاوره خرید با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید در ۱۰ ثانیه