صبا سنجش پند
عضو گروه صنعتی پند

خرید لودسل باسکول کفی (خرید لودسل خمشی)

لودسل باسکول کفی

فهرست مطالب

یکی از تجهیزات پر کاربرد صنعت توزین باسکول کفی است. باسکول کفی معمولا برای واحدهای تجاری متوسط که حجم تولید و خرید و فروش آنها خیلی کم یا زیاد نیست گزینه مناسبی است. هر تجهیز دیجیتالی که وزن را اندازه گیری می‌کند از یکسری اجزا تشکیل شده که مهمترین آنها لودسل است. در این مقاله در مورد خرید لودسل باسکول کفی یا خرید لودسل خمشی مطالبی ارائه شده است، اما قبل از آن توضیحاتی پیرامون این تجهیز و کاربردهایش ارائه شده است.

باسکول کفی از چه قسمت‌هایی تشکیل شده است؟

در مجموع چندین قطعه اساسی در باسکول کفی به کار برده شده است که در هماهنگی با هم ظرفیت توزین تا ۵ تن را فراهم می‌سازند.

قسمت های مکانیکی که همگی از جنس فلز هستند شامل شاسی، صفحه و علمک می‌شود. این ۳ قسمت کلیت بدنه باسکول کفی را تشکیل می‌دهند. لودسل و نمایشگر هم دو جز الکترونیکی هستند که عملیات توزین را انجام می‌دهند. به عبارتی سه قسمت مکانیکی کمک می‌کنند محصولات یا یک وسیله بر روی صفحه ثابت شود تا لودسل خمشی وزن را اندازه گیری کند و در آخر نمایشگر آن را نمایش دهد.

انواع باسکول کفی

باسکول کفی در مدل های باسکول کفی جکدار، باسکول کفی چرخدار و باسکول کفی معمولی از ظرفیت ۱ تا ۵ تن تولید می‌شوند. صفحات این باسکول ها می‌توانند به صورت ساده یا آجدار تهیه شوند.

دقت داشته باشید که وقتی ظرفیت باسکول از ۱ تن تا ۵ تن تغییر می‌کند، دقت اندازه گیری آن هم متناسب با حداکثر ظرفیت آن تغییر می‌کند. بعلاوه، اندازه صفحه باسکول با افزایش ظرفیت توزین، بزرگتر می‌شود.

در حالت استاندارد ابعاد صفحه باسکول کفی با اندازه 1*1 و ۱.۵*۱.۵ تولید می‌شوند. البته که این اندازه قابلیت سفارشی سازی دارند.

لودسل باسکول کفی

کاربرد باسکول کفی

دامنه کاربردی باسکول کفی به دلیل اینکه جزو تجهیزات توزین با ظرفیت متوسط محسوب می‌شود بسیار بالا است. تقریبا تمامی صنایع از باسکول کفی استفاده می‌کنند. در ادامه برخی از این موارد ذکر شده است.

کارگاه‌های تولیدی

 بی دلیل نیست که به این واحدهای تجاری کارگاه می‌گویند نه کارخانه. ظرفیت تولید این کارگاه ها در مقایسه با کارخانه ها بسیار کمتر است و اصولا در یک سوله و با میانگین نفرات ۱۵ تا ۳۰ نفر اقدام به تولید یک محصول مورد نیاز جامعه می‌کنند و به دلیل حجم پایین معاملات و تولید محصول اصولا این کارگاه ها همیشه مشتری باسکول کفی هستند.

صنعت دارویی و شیمیایی

 تولید محصولات دارویی و شیمیایی اصولا در واحدهای کوچک اما با دقت و تمیزی بالا صورت می‌گیرد. این واحدها اگر هم برندهای بسیار معروف باشند در چندین سایت مختلف با تنها تمرکز بر تولید یک محصول فعالیت می‌کنند. اصولا تجهیزات توزینی مورد استفاده در این صنایع در همان بازه ۱ تا ۵ تن قرار می‌گیرند. نکته مهم استفاده از باسکول کفی در این صنایع جنس بدنه و صفحه آن است؛ در این صنایع به دلیل بالا بودن حجم شستشوی محل تولید و وجود رطوبت در سایت تولید بایستی از باسکول کفی استیل که مقاوم به خوردگی است استفاده شود.

از دیگر صنایع می‌توان به کشاورزی، نساجی، عمده فروشی و میادین میوه و تره بار اشاره کرد.

لودسل باسکول کفی یا لودسل خمشی

همانطور که در قسمت های بالا ذکر شد، یکی از اجزای مهم اندازه گیری وزن در باسکول کفی، لودسل است. امروزه لودسل های دیجیتال در صنعت توزین بیشترین کاربرد را دارند. در میان تنوع لودسل ها، لودسل باسکول کفی دیجیتال یا لودسل دیجیتال خمشی برای اندازه گیری وزن در باسکول های کفی به کار گرفته می‌شود.

لودسل باسکول کفی

دیجیتال بودن لودسل به این معنی است که دقت اندازه گیری لودسل بالا است و امکان تداخل سیگنال الکتریکی با محیط بسیار پایین است، دیجیتال بودن یک لودسل تا حد بسیار زیادی خیال شما را از دقت اندازه گیری راحت می‌کند.

برای خرید لودسل باسکول کفی به دلیل اینکه تولید کنندگان بسیار زیادی از کشورهای آسیای شرقی و اروپا این محصول را به بازار عرضه می‌کنند، بایستی همیشه از فروشندگان و شرکت های رسمی مورد اعتماد خرید کرد. قبل از اینکه شما بخواهید همه این شرکت ها را بررسی کنید و کیفیت محصولات آنها را مقایسه کنید ما در شرکت صبا سنجش پند با بیش از یک دهه تجربه استفاده از انواع لودسل ها می‌توانیم به شما کمک کنیم بر اساس نیاز خود بهترین لودسل باسکول کفی مناسب کسب و کار خود را خریداری کنید.

چرا که بعد از سالها تجربه، ما از میزان خرابی و مشکلات احتمالی محصولات هر برند و وضعیت پشتیبانی آنها مطلع هستیم و تمامی این تجربیات را در هنگام خرید لودسل باسکول کفی در اختیار شما می‌گذاریم.

دریافت مشاوره از کارشناسان صبا سنجش پند
جدیدترین اخبار و مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و خرید در ۱۰ ثانیه